En dag fylld av nationellt prov i matte C

Efter fyra timmars provtid är matte c avklarat! Underbar känsla. Vågar inte säga att det gick bra för då går det alltid dåligt (men det gick riktigt bra). De nationella proven är alltid skrattretande lätta jämfört med våra vanliga prov, helt seriöst.

Livet skulle vara härligt om jag nu inte hade ett fysikprov att oroa mig för istället. Om man inte läser fysik b är det nog svårt att förstå vilken ångest det innebär. Det är liksom så att när jag hör ordet fysik hör jag inte fysik, jag hör ÅÅÅÅNNGEEEESSSTTT. Typ. Finns absolut inget ämne som är jobbigare. Jag har inte fattat någonting alls under alla fysiklektioner de senaste två månaderna och allt det ska jag hinna lära mig till på måndag. Vi har alltså fysikprov dagen innan skolavslutningen, samma vecka som julafton... uuuunderbart. Har iallafall fyra dagar på mig att köpa julklappar sen(Y).

Upptäckte idag att kenza känns kort i verkligheten. Hennes ansikte dök upp rakt framför mitt när tunnelbanedörrarna öppnades på centralen. Råkade nog stirra lite innan jag insåg vem det var, men hon är väl van antar jag. Hehe.

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback