Hulahula

Hej
Var hos Moette igår, himla mysigt. Kollade på lite film och så bara. Typ sådana filmer som alla har sett, Typ Titanic och moulin rouge, på slutet på varje film var det alltid två personer som satt och hulkade av gråt hahaha. Lite roligt. Jag somnade iförsig när de krockade i isberget i titaic så jag missade liksom halva filmen höhö.

Jag är trött på snö! Sommar sommar sommar.

Förresten är jag sjukt trött med, har typ inte sovit någonting alls den här veckan. Det är också förklaringen till varför det här inlägg har så konstiga meningar ungefär.


Hulahulaglass vid långsjön! Undra hur många sådana jag åt i somras? Typ tre varje dag vid långsjön haha hulahula. Och jaa, långsjön är ju ett ställe man ständigt återkommer till under sommarhalvåret hahah.

Nu ska jag snart sova!

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback