Deadline 22.00

...inlämnat 21.55.

Energiprojektet är över. 5254 ord. 19 sidor. 30 613 tecken utan blanksteg. 579 rader. 144 stycken.

Kan jag få tillbaka mitt liv nu?
Jag har aldrig någonsin lagt ner så här mycket tid på ett skolarbete. Känner mig helt hjärntvättad. Idag kom jag till skolan 8.15 och satte mig på en stol framför en av datorerna i datasalen. Jag lämnade inte rummet förrän 7 timmar senare, kändes som att den där stolen skulle växa fast i mig tillslut. Gick inte ens till matsalen, min lunch bestod av en baguette som jag tvingade agnes att köpa till mig i cafét.

Eftersom jag ändå är förkyld (ja jag erkänner... svårt att förneka när ögon och näsa rinner som bara den) har jag ägnat hela kvällen åt att fixa klart arbetet.
Nu ska jag lyssna på lite fin musik, kanske sätta på någon film och kanske stoppa i mig massor av apelsiner (och chips såklart) för att bota förkylningen. Känns helt okej faktiskt. Bara njuta av friheten.

Snögubbar by Nv1a, fett fina.

// Anita


Kommentarer
Postat av: eddi

elskar snögubbarna :)

friheten slutar tyvärr i morgon :p matteprov...

2010-03-19 @ 23:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback