ingen söndagsångest här inte.

Livet är härligt när man inte har något plugg, när sommaren närmar sig, när man har bra musik i öronen, när man har en bit kladdkaka väntandes i köket och när man har överlevt en hel söndag utan ångest.
Jag köpte en finfin mockajacka idag. Kollade på den för ett tag sen och föll pladask direkt men då den kostade 1400 kändes det inte helt rätt. Idag när den uppenbarade sig framför mig hängde det en fin röd lapp på som talade om att det var 50 % rea = glad tjej! Det var på tiden då jag är dödligt trött på min skinnjacka. Skinnjackor är väldigt fint men det är lite skrämmande när man går på stan och märker att typ varenda tjej går omkring i en likadan. Det är ganska synd.

Sen har jag gymmat också. Ska äntligen fixa ett kort och komma igång ordentligt nu, har väl gått lite sådär hittills. Men nu är jag taggad, satsar på att vara ett riktigt muskelberg till beach-10! Hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback