Lördagkväll




Några fina och några mindre fina sushibitar

Tesse var glad.

Jag var snygg.


Här vet jag inte riktigt vad som hände?

Vi hittade en groda.

Grymt rolig kväll igår, fest hemma hos tesse med ett gäng trevliga tjejer. Vi gjorde egen sushi som blev jättefin. Sen gjorde vi lite allt möjligt, gick runt och hamnade vid långsjön, sedan på studsmattan och tillslut på tesses golv. Jag tog fler bilder men jag vet inte om vissa kanske inte vill hamna på bloggen och så, så i säkerhetsskull lägger jag endast upp bilder på bloggerskorna själva, plus moppebilden och grodan dårå.

Denna roliga långhelg är tyvärr slut nu... back to reality(matte b).
Förresten, varför finns inte hallon i t9? Men hakkom finns? Vad är det liksom? Och varför tror t9 att det är vanligare att skugga än att plugga?
// Anita

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah hahaha fin bild på mig XD ser ju helt drogad ut på den andra. Öh. Hahah. Blä matteB jag har inte gjort nått mer känns liksom inte som man kan göra så mycket :P

2010-05-16 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback