Team Draco Malfoy och Tom Felton haha.

(Amanda, läs inte innan söndag hahahah)

Heeeej
Jag har sett Harry Potter nu (i onsdags). Så underbar. Perfekt. Bäst. Vad skulle mitt liv vara utan Harry Potter? Det är den stora frågan. Och skådespelarna har blivit så duktiga. Allihopa är verkligen sina karaktärer. Fast gud vad arg man blev när den var slut. Liksom mitt i! herregud! Precis när allt som är allra bäst är kvar! Och det var så underbart när dom var i Godric Hollows. Brabrabra. En film kvar. Sedan är ALLT över. Sorgligt. Funtar på att beställa lite nya saker från warnerbros hemsida hihihi. har ju redan beställt Gryffindor Halsduk och slips förut, men jag skulle vilja ha lite andra saker med hahah. Typ en slytherinhalsduk och en rawenclawhalsduk. Och lite andra saker. Hahaha. Jag vet att jag är töntig och att det är inlägget är typ carefaktor noll. Men i alla fall. Harry Potter är så värt massamassa text. 
  

A product thumbnail of Harry Potter Authentic Replica Adult Gryffindor Robe             A product thumbnail of Harry Potter
hihi gryffindor<3 Fast den kostar typ två tusen. haha.

A product thumbnail of Harry Potter Hogwarts Writing Quill           A product thumbnail of Harry Potter Marauder's Map


A product thumbnail of Harry Potter Collectible Wand by Noble CollectionA product thumbnail of Harry Potter Slytherin Wool Scarf
Seriöst. Harrys trollstav.              Jag är så team Draco Malfoy hahah. Utom när jag är team hela goda sidan.


A product thumbnail of Harry Potter and the Deathly Hallows Pendant Necklace
Japp. Harry Potter var det.


Kram hörrni /Tesse


Kommentarer
Postat av: johanna

Ojojoj vad mycket fina saker det finns! Skulle verkligen inte tacka nej till det där. Dock det jag ska köpa nu är då en gryffindor halsduk+slips. Håller med om att filmen var underbar! :D <3

2010-11-21 @ 23:15:57
URL: http://johannalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback