Jag börjar tro att vi kan gå genom eld

Åååh jag är så otroligt glad för min nyförlovade systers skull! Grattisgrattisgrattis världens bästa Agata och David!
Känner mig allmänt glad just nu. Svårt att inte vara det när man har fått höra såna underbara nyheter, när man har Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray (inte tillsammans dock, gillade faktiskt aldrig dom speciellt jättemycket då) i hörlurarna och när man har en stor varm kopp chai latte i handen. Sen att man har massa plugg kan man strunta i. Just nu i alla fall. Håller inte riktigt att tänka så hela tiden kanske. Men det löser sig! "Precis som homogena ämnen" brukar smygnaturaren tesse sticka in då hahaha. Fett rolig tjej asså.

Dum av dig



Gubben i lådan


Genom eld


Ungefär såhär låter det i mitt huvud just nu. Dygnet runt. Ifall ni undrar.

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback