Då och nu

HEEEY
Vi hangade out på Södertörn idag, på skolans dag. Alltid lika trevligt att träffa typ halva gamla klassen, äta jättegod mat, proppa ihop sju huvuden i ett fönster till ett seriöst klassrum med värsta rättegången och vinka till sin gamla lärare crazymycket, hänga ut genom fönstrena i idrotten, chilla i bildsalen och sådäraaaa. Så fort jag kommer till södertörn drabbas jag av en jättekonstig södertörnpersonlighet och börjar säga äppelkaka och bli som man var i nian liksom.
Vi år 2008:
Och så tog vi en ny bild idag, hiho, fast det är bara jag malin och Anita som är med på både den gamla och nya men i alla fall hiho, speglarna i södertörn i mitt hjärta, man kunde kolla hur man såg ut heeela dagarna! På södra finns det typ speglar på toaletten. Kommer ihåg hur chockad jag var över det i början hahaha.
2011:
//Tesse

Kommentarer
Postat av: Anita

herregud på första bilden haha! Gaalet vad alla förändrats. Andra bilden var fett fin ju :)

2011-04-28 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback