Högskoleprov - check

Då var högskoleprovet avklarat. Nu sitter jag och dricker te och försöker tycka det är mysigt... fast det inte är gott. Jag är väl den enda personen i världen som inte gillar te. Är helt efterbliven dessutom, vilka smaker är goda? Hur länge ska påsen vara i? Hur länge behöver man vänta innan det är lagom varmt? Menmen, vad gör man inte för sin hals.

Höskoleprovet gick väl okej kanske. Mitt problem är att jag är så seg och aldrig hinner klart, så en del panikgissningar sista minuten blev det väl... hehe. Lyckades komma försent dessutom, fattade inte vart jag skulle och när jag väl kom dit satt alla redan ner i salen. Kände inte många som skulle skriva provet i huddinge, men hittade lunch-sällskap i alla fall, mycket trevligt. Blev sen igenkänd av en gammal klasskompis mamma som började rabbla upp mitt namn och efternamn, vilka skolor jag gått i och mina betyg i nian.... haha, lite läskigt.

Nu tror jag alla svar ska ligga ute på internet någonstans, så jag ska kolla lite hur det gick.

pusshej
Anita

Haha det gick ju bra: "The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback