Lantisen på östermalm

Att vara på södertörn idag var fett mys! Och maten var gooood, hoppas verkligen de som går där uppskattar den annars blir jag arg. Högstadiet var en så himla bra tid när jag tänker tillbaka.

Igår hade vi "stadiumkväll" med klassen. Vi ska ju till kreta i trean och vandra i en vecka så vi måste köpa kängor och ryggsäckar och sånt, under den här stadiumkvällen visade alltså våra idrottslärare vad vi behövde och så och så fick vi rabatt typ. I alla fall så köpte jag fetaste 55 liters ryggsäcken. Efteråt skulle mamma och agata äta på någon restaurang men de skulle aldrig hitta dit utan min hjälp så jag fick följa med och vann alltså en lyxmiddag på någon fin fransk restaurang på östermalm på grund av deras dåliga lokalsinne haha. Man känner alltid att man inte riktigt passar in när man går runt på östermalm bland alla uppklädda buisnessmänniskor, och jag kan inte påstå att en gigantisk campingryggsäck på ryggen hjälpte speciellt mycket... hahaha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback