livets stora frågetecken

Heeeeeey guys
Jag har ju glömt att berätta att jag åkte ner i en stor låda på lagerhouse igår. Det var kul. Massa jättejättejättemjuka stora gosedjur i den så när jag åkte bakåt så sjönk jag ner värsta långt och kom inte upp så Anita fick dra upp mig. Hihi. 

Var precis och kollade på Södra Latins Melodifestival, det äääägde. Mellannummret var asbra och alla artisterna var musiktvåor och sådära. Scenografin var nog det bästa av allting, heheh undra vilka som gjorde den liksom?!?!?! (Jag, Emilia, Sofia och Malin). Nej men dom är så sjukt grymma på att sjunga att man bara dör. Och så vare ju en kändisjury med haha, med typ Rickard Wolf och Lisa Ekdahl och tio andra som jag inte kommer ihåg längre, men det var kuuuuuul helt enkelt. Man blir värsta indragen.

Mira, Lisa och jag åt youghurtglass och jordgubbar i kungsträdgården idag också. Vi satt tappert och väntade på solen att solen skulle hitta luckor mellan huskanten och molnen och medan vi pratade om livets stora frågetecken. Hahah. Eller inte. Men det var treeeeeeevligt i alla fall.

PUsselipuss
//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback