Vad skriver jag egentligen??

Hiho heeeey bloggeeeeeen
Asså Anitas och mitt gamla videoinlägg. Hahaha.
http://anitatesse.blogg.se/2009/june/det-kanns-som-att-vi-missbrukar-ordet-damp.html#comment
Det är blogginlägget makes no sense för jag har inget att skriva. Det är kuuul att just nu har typ alla mina Jenny-kompisar kommenterat min blogg och alla skriver att dom heter Jenny!!! Liksom äre SödraJenny, JenkaJenny eller SödertörnJenny? Veeeeeeem veeeeet???? Hahaha. Eller jag vet faktiskt. Men det är kul. Värsta mission impossible, Vilken Jenny kommenterar??? WHOAAAAAAAA. Åter igen. Värt inlägg.
//Tesseres. Hahah. Kommer ihåg när folk eller haha Tessan kallade mig det. Tesse is my naaaame. Eller är det Therese?????? VEEEEM VEEEET??!!?!?!?!?!!?! ååååhhhhh vad det här inlägget är mobbaaaat. Men puss i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback