Fika a la waynes på en trevlig onsdagshåltimme



Heeeej bloggen!
Lisa, jag, Amanda och Mira är på waynes och dricker café mocha och morotskaka! Eller jag gör det i alla fall. Det är fett trevligt asså. Våra onsdagshåltimmar e fett bra, liksom fika typ tre timmar på waynes varje onsdag.
Snart har vi bild! Och vernisage klockan två, see ya later!
//Tesse

Hej, nu tar jag över bloggen medans jag tittar ut i snömodden!! Fika är bra tralala, Tesse är bäst som en jättegullig häst, Lisa slog en drill, hon är chill: liksom allt och lite till, och Amanda gillar bär och hon är förresten också här, kanske är hon kär? Puss och kram skumbanan //Från Mira som vi snart måste fira! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback