Mitt i veckan men egentligen är det helg jättesnart,

Hej bloggen!!!
Veckan har gått sjukt fort och jag börjar redan tro att det är helg. Och det är det ju snart! Idag började vi snacka om att åka ut till Lisas landställe över helgen och om det blir av är jag galet taggad på helg. Även fast jag måste åka på lördag, efter dansen. Förra helgen hos Moette var också jättevärd (tills det inte blev så värt efter några timmar höhö). 

Näej allihopa, nu ska jag skriva en läsupplevelse om svindlande höjder. Nej men seriöst Svindlande höjder är en av de bästa böckerna ever. Ingen ny kärlekshistoria slår den. Så svenskauppgiften om svindlande höjder är ganska kul och skriva faktiskt, inga referat och ingen fakta utan bara massa reflektioner om en bok jag tycker är jättebra. Ganska värt skolarbete ändå. 

 
Här är jag när jag vinkar. Hahahaha. Webacam <3 mig liksom.

Pusss //Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback