Midsommar

Heeeey Bloggish
Var fan tog sommaren vägen? Men det är bara för att det är midsommar imorgon. Det är alltid dåligt väder på midsommar. Alla människor tar ut sina sillar och potatisar ut på bordet i trädgården och tittar hoppfullt upp i himlen. Sedan tar alla på sig massa tjocktröjor och så sitter man därute och pratar om hur trevligt det är samtidigt som man ser de gråa molnen komma närmare och närmare tills man tillslut bär in hela skiten och äter resten inne. Hahaha. Midsommar i mitt hjärta <3 Nej men jag ska nog först chilla galet här hemma och äta middag imorgon, men sedan ska jag nog ut. Typ.

Kommentarer
Postat av: Anita

det ser ut som att du blöder näsblod som rinner ner över hela dina läppar!!!! fett läskigt... haha

2011-06-24 @ 02:05:06
Postat av: tesse

hahahah jag veeeet!! :)))) nej men jag bara klickade lite med hinken i gimp och så plötsligt NÄSBLOD!!! :D

2011-06-24 @ 03:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback