Romeo och Julia

Heeeeeey
Här är min EOS(estetsik orientering)affisch. Alla skulle då göra en affisch till Romeo och Julia och så var det massa grejer som skulle vara med, typ tre namn, datum och var och så vidare. Och så hade vi bara tre lektioner på oss så det var bara och köra liksom. Rita lite och sen fixa resten i datorn typ. Hihohiho. Allas blev så himlans fina tycker jag så när dom ställs ut tänker jag ta kort på allihopa tror jag. Jag undrar för övrigt var illustrationen tog vägen, eller alltså bilden på Romeo och Julia. Hm. Mycket skumt. Fast den kanske ligger i bildfacket i skolan. Lalala. Så det är vad som händer i mitt liv. Har känt mig allmänt yr i huvudet och lite febrig och konstant törstig hela dagen, vet inte riktigt vad som har hänt måste jag säga.
Puss, Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback