Thank god for internet i mobilen

Hela huset skakade för en stund sen när det åskade, blixten måste seriöst ha slagit ner typ precis utanför. Skulle till grönan och se flogging molly egentligen men jag blev ju lite otaggad på det kan man säga. Sen pajade åskan vårt modem också så varken internet eller telefonen fungerar. Efter lite smått panikslagna känslor lyckades vi använda internet i mobilen och föra över till datorerna. Lättnad.

Imorse vaknade jag tjugo minuter efter att min buss gått. Väldigt lyckat. Jag behöver definitivt sova mer om nätterna annars är det omöjligt att komma upp i tid. Nu är själva labbandet slut i alla fall så jag kanske har rullindunstat, flashat, gjort TLC-prov och utfört fas 2 extraktioner för sista gången i mitt liv. Just när jag började fatta grejen haha.

Jag kan ju avslöja att även jag är på gång med en blogg vid sidan om den här... jag länkar när den är klar.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fin blogg!



Var gärna med i dagens blogg!



http://lutenn.blogg.se

2011-06-23 @ 13:59:01
URL: http://lutenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback