Du gamla du fria du fjällhöga nord

Vet ni hur sorligt det är att inte få sola när det för ovanlighetens skull är typ 30 grader i sverige? Det vet ni nog inte, för de flesta av er har säkert stekt i solen hela helgen. Fatta vad brun jag kunde ha varit vid det här laget?? Inte konstigt att folk blir deprimerade av de här tabletterna. 

Imorgon är det övningsvandring inför kreta. Man måste packa sin ryggsäck med 10 kg för att man ska känna på hur det kommer att vara sen, hittills har jag fått ihop 5. Vad ska jag packa ner liksom? Min dator? Massa stenar? Mina hantlar? En brödrost? Fetaste matsäcken ever? Vår kanin? Inte lätt det här.


Jag har bara massa köpenhamnsbilder just nu, sååå det får ni stå ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback