en torr, platt korv

hej.
asså jag orkar inte. Hahahaha. Det är så komiskt. Min bok på franska jag läser i skolan, "les petits enfants du siecle" är mitt stora hatobjekt. Är det någon som vet vad "le père a decidé de prevenir les gendarmes" betyder? För det som jag får det till är "Pappan bestämde sig för att skylla på torkade, platta korvar". Allvarligt. Torkade platta korvar???? Patrik har gått vilse och pappan skyller på torkade, platta korvar. Makes sense. Jag dör.

Åh Anitas inlägg i mitt hjärta. Mitten <3

//tesse


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Har du en blogg som inte får all uppmärksamhet som den förtjänar? Passa då på att anmäla dig till en tävling i min blogg som heter Månadens bloggtips, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

2011-03-19 @ 20:26:03
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback