Jo alltså jag tänkte faktiskt lägga upp en bild

Hejhejhej!
Det är nästan patetiskt hur sjukt många gånger jag har kollat på beverly hills säsong ett och två. Asså hahahahaha. Typ största skämtet. Jag har sett brenda och dylan bli ihop, göra slut, bli ihop ungefär sjuttio tusen gånger. Det har blivit som avslappning för mig. Lägga mig i sängen och kolla på en serie där alla är glada hela tiden och alla problem löser sig sista minuten varje avsnitt, bättre kan det ju inte bli liksom?? 

Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon! Egentligen vet jag exakt vad jag vill ha på mig. Men det är liksom lite omöjligt eftersom jag vill ha ett par shorts som ligger i en byro i ett rum ungefär tre timmar här ifrån. Hm. Alltså mitt landställe. Varför lämnade jag dom där i somras liksom??? Fetaste osmartaste idén. Hoho.

hejdååå
//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback