några trevliga ögonblick

Heey
Jag hade tänkt hela dagen idag att när jag kommer hem måste jag göra franska och samhällskunskap bara för att inse när jag kommer hem att jag typ inte behöver göra något alls, eftersom jag redan kan häftet haha. Utom matte, naturkunskap, svenskanoveller, svenskatexter och börja på samhällsuppsatsen. Meeen allt det där behöver jag ju inte göra precis idag, för det ska ju inte vara klart precis imorgoooon. Smart filosofi tycker jag liksom.
Det var så vår idag. Och jag har laddat in alla bilder i min mobil som jag haft sedan jag fick den.








haha. Jag undrar hur glada Mira och Lisa blir över att jag laddar upp dom här bilderna. Hahaha.






Det här är alltså vad jag har haft för mig i tvåan. Haha. Eller typ hej jag har en mobil med kamera ska jag ta ett kort? Kanske. Och så slutade det såhär. Med dom här bilderna alltså.

//Tesse

Kommentarer
Postat av: Anita

asså sista bilden?? den enda du hade på mig eller haha? :P

2011-03-24 @ 20:54:24
Postat av: Tesse

hahahahah jaaa men det var typ så!!!! :P Det här var den bästa av alla dåliga jag hade typ:P Du var liksom inte berädd på någon, nästa gång vi ses: Misson ta bilder på dej!!!!! :p

2011-03-24 @ 21:02:19
Postat av: Anita

hahahah det är ju illa! Du råkade ju typ bara ta den där när vi skulle filma våra fina danser hahah..

2011-03-24 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback