NO FUSK



Jag tänkte bara berätta att jag skulle så vilja ha på mig en lång vit kjol imorgon! Fast jag har ingen. Men jag vill ha en sådan som på bilden. Fast eftersom jag har insett att min planering för det framtida halvåret ihop med min planerade inkomst (öhm. Alltså studiebidraget. Jag behöver ett jobb känner jag) är ganska sjukt ekonomiskt ohållbar så är det tvekis på om jag någonsin kommer äga en vit lång kjol hehe. Eller något annat jag vill köpa för den delen. Jag får helt enkelt köra på, att BARA köpa saker på billiga second hand affärer utan att NÅGONSIN fuska med Beyond retro eller american apparel eller ens HM. INGET FUSK. Annars är min sommar så kööööörd. Men det löser sig:)

Puss och kram skumbanan 

//Tesse  

Kommentarer
Postat av: Josefin på Beyond Retro

Åh. Om jag kunde skicka dig en present så skulle jag. Lycka till, hoppas att du kommer tillbaka till oss när utbildningen är klar och pengarna trillar in. Kram!

2011-03-25 @ 11:53:37
URL: http://blog.beyondretro.com/swedish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback