och så blev det måndag igen

Hej hopp bloggis!
Asså hahaha. När jag träffade tesse idag övertalade jag henne att träna efter skolan trots att hon egentligen mycket hellre ville åka hem och sova. Jag var astaggad och sa typ "Nej men kom igen! Vi måste träna! Du kan sova på tåget dit eller något!" Sen dök jag inte upp på träningen för att jag var hemma och sov! Hahaha. Jag somnade typ direkt när jag kom hem och sov som en stock i två timmar, sen vaknade jag sju minuter innan passet skulle börja. Lyckat.

Ett tecken på sömnbrist kanske? Igår shoppade jag under dagen, sen bowlade vi med lite folk på kvällen. Karro fick lite fina 18-årspresenter också, bilder kommer kanske någon dag. Det var jättetrevligt i alla fall. Men fullbokade söndagar är inte det vanligaste så jag kom inte igång med pluggandet förrän vid 12 på natten och somnade rätt sent. Sen fick jag ändå improvisera hela engelskapresentationen idag.

hejdå bloggis
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback