what's on your mind

Dansföreställningen var fett cool och mette var mycket duktig. Mina träningsplaner resulterade sedan i tre timmars fika med hanna och agnes på tullys istället, hehe. Fikade senast där i förrigår dessutom. Men ja, det ligger ju typ närmast så varför gå längre liksom.

Helt plötsligt så består förresten mitt liv av jobbsökande, körkortsutbildningar och högskoleprov. Allt på en gång. Jag orkar inte leka vuxen än ju. Vill hoppa runt och bara ha roligt och inte behöva tänka på något som har med framtiden att göra, haha. Sen har jag insett att jag knappt har någon tid att sommarjobba i sommar. Kommunen är ju nästan mitt enda hopp men jag kommer typ inte vara hemma någon treveckorsperiod så det blir ju lite svårt... jobbigt läge. Vill ha pengar ju.


bild från i söndags

update: Men helveteee! Jag är tydligen för gammal för huddinge kommuns sommarjobb!?!? HUR SKA JAG GÖRA NU??

//Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback