vååååågen är en bajskorv

Hey bloggen
Var fan tog helgen vägen? Det var som den flöt upp i intet i samma stund som den anlände. Tur att det slår om till april under veckan i alla fall! Det är ju något posetivt i alla lägen, trots att helgen börjar närma sig sitt slut (den är inte slut än, några timmar till av ej skolvecka). För april betyder verkligen att det kommer bli varmt. Jag älskar april lalala och snart är det påsklov och jag fyller 18! Mysig kväll igår var det också. Pusselipuss.


Jag och Lisa roade oss på waynes i onsdags på håltimmen hoho. Fin gubbe va? Hahah. Jag har bildbrist.

Nu tänker jag skriva klart vågen, typ det enda jag verkligen måste göra till imorgon. Resten av alla saker jag borde börja på skiter jag i tror jag och så kollar jag på beverly hills sedan istället. Är mitt inne första säsogen igen ju!

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback