Inlägget tillägnas mina framtänder

Hahahahah. Detta var då mig imorse. Snyggt va???? Ta inte för mycket fart när vi voltar på studsmattan alltså...
Var hos tandläkarn nyss eftersom om ni inte fattar det så åkte jag rakt in i järnstången på studsmattan med munnen och framtänderna i överkäken har tydligen flyttat på sig asmycket när jag slog i och det kan typ vara att nerven från tanden eller något har gått för att dom har flyttats så mycket av så jag måste göra rotfyllning. Kan också vara så att dom där nervsakerna eller vad det e inuti framtänderna har gått av, men det kan man inte se förrän om några veckor. Då måste jag också rotfylla eller dra ut dom. Och tydligen har tänderna när dom flyttade på sig dödat massa celler så antingen kommer dom friska cellerna sprida sig och sådära och det blir bra eller så kommer dom istället stöta bort framtänderna. Hahah. Mina framtänder på överkäken har alltså en ganska oförutsägbar framtid. KUL. Nu vet ni alla fall allt om mina framtänder.
//Tesse

Kommentarer
Postat av: Anita

Asså hahahahahahahahah förlåt men den här bilden är ju helt underbar!

2011-05-19 @ 22:43:53
Postat av: karro

Aj!

Vet nu mer om dina framtänder än vad jag gör om mina egna, och du har nu antagligen skrämt iväg mig från studsmattor för all framtid ;)

Hoppas det blir bättre snart, kram på dig <3

2011-05-19 @ 22:50:37
Postat av: Anonym

Aj!

Vet nu mer om dina framtänder än vad jag gör om mina egna, och du har nu antagligen skrämt iväg mig från studsmattor för all framtid ;)



Hoppas det blir bättre snart, kram på dig <3

2011-05-19 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback