Sommartider hejhej typ nu är dom här nästan

Hej hej kära kära vänner
Måste bara berätta för er, att jag hatar franska ända in i djupet av mitt hjärta. Det är så hemskt så hemskt så hemskt. Jag vill inte ha en enda till franskalektion i mitt liv och jag vet att det bara står ungefär tre onsdagslektioner och två fredagslektioner kvar innan mitt livs önskan slår in och jag får leva ett liv utan att plugga franska känns ju de där fem lektionerna som VÄRLDENS JOBBIGASTE. Alla dessa timmar under året var så inte värt det. Fast nu har jag ju i princip klarat det hihohiho.
Men livet är ju bra också. Och förlåt om skolan tar över det här inlägget men jag måste erkänna att mitt liv är skolan den här veckan. MVG i idrott till mig tillexempel. Och jag e klar med Romeo och Julia affishen. Och den andra bilduppgiften. Jag har ungefär tre eller fyra prov kvar vad jag vet innan tvåan e klar. Liksom allt är typ klart på fredag, eftersom vi åker till prag på löööördag!!! TAGGAD. TAGGAD. TAGGAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback