Tjugotvå grader i skuggan


Hiho hittade en cartoonizer-funktion.

Blev fixad av malin igår som sagt. Det var väldigt roligt och jag fick världens högsta svinrygg och massamassa smink. Sen slutade det med att jag aldrig kom till skolan haha. Hade ingen engelska, hann inte till fysiken, hade ingen svenska och när jag satt på tåget för att åka till biologin fick jag sms om att den var inställd haha. Gick av och sprang till andra sidan, missade precis tåget, blev arg, gick och shoppade, mötte upp agnes och åkte med henne till alvik bara för att sen åka hem direkt efter en behövlig pratstund. 

Det är vaaaarmt idag, riktig sommar typ! Det är den här tiden på året man blir så dålig på att plugga för att man låtsas att det är sommarlov. Det är också den här tiden på året man har alla nationella, alla kursprov och sista uppgifter som avgör ens betyg typ. Asbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback