Söndag den femtonde maj

Imorse steg familjen upp för att gratulera pappa som fyller år idag med presenter och frukost på sängen medan jag satt i badrummet med blodet forsandes ur min näsa. Så himla mysig och härlig morgon.
TESSE INKKRÄKTAR ANITAS INLÄGG: Hahahahaha oftaaaa Anita jag hade också massa näsblod som forsade ur näsan imorse!!!!

ANITA SVARAR PÅ TESSES INKRÄKTNING: Hahahahha vad stört!!! Sjukt synkade vi är!

Hur kul är det förresten inte, att ena dagen möta Oskar Linnros i ett övergångsställe, och dagen efter gå förbi Daniel Adams-Ray vid en uteservering? Ungefär samma tid på dagen, ungefär samma plats. Ganska komiskt. Jag blir alltid lika pinsamt töntig i sådana situationer, typ "OMG!! KÄNDIS!!!!" haha. Så sjukt odiskret när jag först upptäcker personen också.. men jag kan inte hjälpa det, hehe.

Skolan dödar mig just nu. Imorgon ska jag ha bokprat på engelskan om en bok jag absolut inte har läst eller kommer hinna läsa så jag får satsa på att läsa sammanfattning på wikipedia och hoppas på det bästa... Men om 12 dagar drar jag och Agnes till köpenhamn över helgen och då är i princip allt plugg över. Ska bli så härligt! Gäller bara att överleva de här dagarna nu.


Liten och blond. Har inga nya bilder på denna dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback