För jag tycker ju om er så otroligt mycket allihopa

Hej
jag tänkte bara skriva av mig lite om USA. Jag måste åka. Det bara är så. Jag kan liksom inte ändra på tanken och ibland vet jag knappt var den kommer ifrån. Men jag måste bara åka iväg utan att veta vad som kommer hända och bara uppleva något helt annat. Det känns som det mest spännande och svåraste jag kan göra, och det är just därför jag var tvungen att tacka ja ungefär.
Men oavsett hur taggad jag är så kommer jag sakna allt här hemma så att det är helt sjukt. Ibland går tankarna inte ihop i huvudet, jag kan bara tänka lämna allt i Sverige och tänka jag ska till USA, men aldrig få ihop båda. Det är som två separata saker. Blivit så van vid att tänka på helt nya saker senaste tiden.
Hur som helst. Alla mina underbara vänner. Och det så olika hur jag känner. En del vännerna vet jag att jag kommer sakna väldigt mycket, men jag vet också att de kommer finnas kvar när jag kommer hem. Andra vänner är jag livrädd för att förlora. Det är nog det jag mest rädd för egentligen. Att förlora några av mina bästa vänner. Jag vet inte om ni förstår vilka jag pratar om, men bara tanken på att era liv kommer fortsätta utan mig gör mig så osäker på hur det kommer bli när jag kommer hem igen. Några av er har ju verkligen blivit bland mina bästa kompisar och jag hoppas att ni fortfarande kommer att vara det efter ett år. Skulle bli så otroligt ledsen om jag förlorade er.
Sedan får jag ju så otroligt dåligt samvete ibland också. För alla jag lämnar här hemma.
Men jag måste fortfarande åka. Jag vill åka till USA. Helt enkelt.
Spiiiiiiice Giiiiiiirl. Hahahaha.
//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback