En undran och en tillbakablick

Får man se ut såhär när man är tolv?



länk

Kan ju inte låta bli att tänka tillbaka på när jag själv var tolv. Skulle kunna lägga upp en bild men avstår nog från det... Men ni kan ju föreställa er en flera centimeters kortare och spinkigare anita med hår knappt till axlarna format som en stor boll. Plus en inte helt lyckad snedlugg. Gick ingenstans utan mitt vita plastdiadem och min limegröna klocka som jag hade över ett gult urtvättat svettband. Jag hade dåligt sittande jeans från kappahl med en decimeters uppvikning och jag älskade min långa tajta gröna hoodtröja från jc. Väskan hade jag sytt av några gamla jeans och dekorerat med blombroscher från glitter. Tyckte jag hade så fruktanvärt cool och egen stil. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback