Allsång

Sitter hos malin just nu. Spenderade hela dagen med henne och sen kvällen med henne, jenny och massa annat trevligt folk. Jag tror vi var 12 stycken. Det blev en jätterolig kväll faktiskt, även fast jag inte direkt är Björn Skifs största fan.
På dagen gick jag o malin bara runt lite överallt och gjorde inte så mycket. Åkte in till stan men inte för att shoppa. Gick hela drottninggatan och genom gamla stan och sen till söder och götgatan och sen av någon anledning tog vi tunnelbanan till östermalmstorg för att sen försöka hitta därifrån till nybrokajen där vi tog 47an till skansen sen.

Det roligaste hände när vi satt på mcdonalds (igen) och malin spillde ut hela sin cola över henne. Hon började pipa och skrika och jag vet inte vad. Gud vad jag skrattade. Det var jag inte ensam om heller, en kille en bit bort som satt själv satt och försökte verkligen hålla sig för skratt. Det gick inte så bra. Sen sa hans typ pappa god jul till oss när vi gick?

Jag och jenny sov iallafall här sen och nu ska vi typ åka till stan igen, för att shoppa den här gången.





// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback