blommigt är grejen



Sitter och funderar på tapeter här borta. Alla jag funderar på är så fina att jag sitter och planerar ett rum för varje tapet ungefär. Så kul att bestämma tapeter seriöst! Just nu lutar det åt den med blå och röda blommor uppe i högra hörnet. eller kanske den blå i mitten. Vi får se, vi får se.

Jag var inne på blocket och kollade efter skrivbord nyss också, och råkade på något knäppt sett hamna bland massa annonser med folk som söker inneboende. Flera annonser var typ "60+ man söker kvinnlig studerande inneboende", det låter ju kul liksom haha. Att flytta in där skulle inte precis vara mitt förstahandsval alla fall. Hur som helst så vill de flesta på blocket ha tjejer som inneboende. Undra varför egentligen, tror det att tjejer håller bättre ordning å tar mer ansvar och massa sånt eller? Ingen aning. Snacka om förutfattade meningar i så fall.

Kramkram

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback