coldplay imorgon!

Andra dagen i gymnasiet avklarad dårå. Vi var på kärsön idag och gjorde massor av sammarbetsövningar och sånt och det var faktiskt roligare än vad jag trodde. Alla i min klass är grymt snälla och lätta att prata med och det är ju roligt att vänförfrågningarna börjar strömma in på facebook haha.

IMORGON ÄR DET COLPLAY! Kan inte fatta det, det var liksom flera månader sen biljetterna beställdes och helt plötsligt är konserten imorgon? Men jag har kommit på att jag inte har så stor koll på deras senaste skiva och de kommer säkert spela flest låtar därifrån. Jag är rädd för att vi kommer få dåliga platser för det är ju folk som köar redan idag och under natten? Det är jag alldeles för lat för hehe, det jag allra helst vill nu är att lägga mig i min sköna säng. Men det blir upp rätt tidigt imorgon i alla fall. Systemkameran lämnar jag nog hemma så det blir tyvärr bilder med kass kvalité under dagen imorgon.



// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback