Det är ju faktiskt fortfarande sommar..

Jag är helt inställd på att det är höst och att jag måste köpa massa höstkläder men jag kom på att det bara är augusti? Haha jag som har börjat fundera över vinterkläder också. Ute i god tid är jag i alla fall för jag köpte både en mössa och en sjal idag haha. Köpte också en mysig tröja, underkläder och ett torrschampo. Haha jag har hittills använt mjöl i håret när det har känts lite fett (funkar skitbra faktiskt!), men jag tror torrschampo är lite bättre. Verkar jättebra hittills i alla fall.



Enkelt och skönt.

// Anita


Kommentarer
Postat av: J U L I A

Vilket fint hår du har! :)

2009-08-18 @ 11:35:14
URL: http://juliaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback