Dränkt pudel

Hejsan hoppsan. Idag har jag varit på gröna lund. Ganska bra dag eftersom stockholms fjortisar hängde på ung08 istället för grönan så slapp man dom. Men att åka insane i spöregn var en upplevelse kan man säga. Fast jag tycker mer synd om dom framför oss, personalen stoppade hela insane ett tag av någon anledning och en vagn satt där uppe i spöregnet ganska länge. Det kan inte ha varit mysigt. Jag hatar kombinationen plattat hår och spöregn förresten. Föreställ er bilden av en dränkt pudel så förstår ni.

Apropå mitt hår så vet jag inte vad jag ska göra med det, om jag ska färga om det eller inte. Färgen har ju gått ut väldigt mycket sen jag färgade det och jag har utväxt! Den syns inte alltid men ändå. Men om jag färgar det är jag rädd för att det ska bli lika mörkt som förra gången! Jag vill ha färgen som jag hade tre månader efter färgning, nu är det för ljust efter all sol också. Men hur ska jag lyckas få den färgen? Åh jobbiga ilandsproblem.

 
Nyfärgat, FÖR MÖRKT!                     Efter tre månader, mycket finare färg!

// Anita

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; Tack så mycket! :)

2009-08-12 @ 16:38:24
URL: http://sandrawall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback