Första dagen i gymnasiet

Jag var sjukt nervös på morgonen, speciellt när min klass skulle gå till klassrummet. Edvina och jag hamnade i samma klass så det var en stor lättnad. Södra latin verkar sjukt najs, alla människor verkar verkligen vara roliga. MIn lärare verkar jättesnäll och bra. Jag har fortfarande inte vant mig vid tanken att jag ska gå där i tre år, att det är min skola liksom. Kändes hela tiden som man var på besök någonstans. Jag är helt lost därinne bland alla korridorer och våningar och byggnader. Hittar knappt till mitt eget klassrum haha. Pratade med massa från klassen och de verkar jättesnälla så det här blir nog tre riktigt bra år!

Imorgon ska vi till någon himla ö borta vid typ bromma. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, typ hinderbanor eller nått? Aja det blir nog bra.



COLDPLAY OM TVÅ DAGAAAR!!!!

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback