Första steget mot en snyggare design...

... är att byta ut profilbilden märkte vi nyss:P
Vår så kallade "tillfälliga design" (som skulle vara kvar i max en vecka egentligen) har blivit kvar lite längre än så.. Vi ska fixa den på slutet av den här veckan eller början av nästa har vi tänkt. Bara så ni vet.

Idag blev det heldag i staden utan planering. När vi åkte runt 12 hade vi ingen aning om att vi skulle bli kvar till typ 9 så den sista timmen frös jag liite i mina mini shorts och linne hehe.. Lyckades shoppa ett linne från weekday och en kalender till skolan. Helt plötsligt bestämde vi oss för att gå på bio så vi såg harry potter och halvblodsprinsen, den var bra! Vissa scener har jag ingen aning om var dom kom ifrån men det gör inte så mycket, den var lugnt mycket bättre än femman!

Mitt i trappan till sergelbion så fick vi världens skrattanfall så att vi var tvungna att sätta oss ner. Ni skulle hört tesses grisljud! HAHAHAHAHAHA. Sitter här och skrattar på riktigt just nu!


tesse snodde min hatt och jag snodde hennes linne och båda satte på sig bågot vi köpt idag, så vi bytte outfit mitt under dagen i provrummet på bikbok. Sen när jag skulle ge tillbaka linnet var det inte världens lättaste, fick byta tröja på tåget haha. Det gick inte så jättebra hehe.

Kommentarer
Postat av: Tesse is den coolaste

ÅHH JAG HATAR DEN DÄR BILDEN :)

2009-08-13 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback