Jag har fått fräknar på näsan

Är hemma tidigt idag. Tänkte för en gångs skull äta middag hemma idag, jag har inte gjort det sen innan jag åkte till polen. Samma dag som jag kom hem åt jag på mcdonalds och igår åt jag på taco bar. Till lunch idag åt jag pizza. Jag känner mig så otroligt nyttig. Menmen, jag kanske äntligen går upp i vikt? Troligtvis inte men man kan ju alltid hoppas. Ibland känner jag att jag är för smal. Men jag har alltid varit underviktig, går inte upp ett endaste kg hur mycket jag än äter.
Jag och malin har planerat att gymma när jag fyller 16. Bygga upp lite muskler eller nått. Får se hur det går..

Förresten så har jag fått några fräknar på näsan av solen. Jag har aldrig fått fräknar i hela mitt liv men båda min systrar har alltid haft det. Fräknar är fint tycker jag, hoppas jag får några fler. De kommer säkert försvinna när sommaren är slut men jag är glad ändå.

Köpte ett linne idag på weekday, det är najs.
 

Jag borde nog börja packa upp alla väskor..... inte kul.

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback