Popaganda fredag.


Jag och sandra

Malin och jenny

sandra och filippa där bakom

Johnossi var sjukt bra!

Popaganda var grymt kul och johnossi var helt klart bäst. Steve Aoki var också grymt bra på att skapa drag i publiken. Lykke Li var rätt cool men jag gillar inte hennes musik sådär jättemycket så det kändes rätt värdelöst att stå typ längst fram där alla puttades och ramlade över varandra hela tiden och så började det regna och jag var livrädd för att min kamera skulle bli mosad eller blöt. Så jag och sandra gick ut därifrån efter ett tag.
MGMT var najs men lite halvsegt.

Jag är glad att jag fick bra bilder på johnossi men idag lämnar jag systemkameran hemma. Vill kunna ha fria händer. Jag ser fram emot andra dagen!

Fler bilder kommer senare.
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback