popaganda!

Imorgon efter skolan (som slutar 11.30 woho!) och efter att vi har ätit lunch med klassen? (jag var på toa när det planerades så jag har ingen koll haha) så åker jag, sandra, jenny, filippa och malin mot eriksdalsbadet och popaganda. Johnossi + massa andra bra band spelar så det blir sjuuuukt najs. Johnossi är kärlek på hög nivå, ett av mina absoluta favoritband.

Tyvärr så blir bloggningen i helgen inte så bra, Tesse åker till landet och jag är på popaganda fredag-lördag. Efter det lovar jag att blogga bättre. Blir väldigt mycket inlägg om musik just nu men jag kan inte låta bli.

Dagens problem: vilken kamera ska jag ta med mig imorgon?
Skitkameran: Fördelar: Man kan filma med den. Tar mindre plats i väskan. Nackdelar: Skitbilder. Minneskortet tar slut på en sekund om man filmar.

Systemkameran: Fördelar: Sjukt mycket bättre bilder. Större minne. Nackdelar: Tar mer plats och jag måste vara väldigt rädd om den.

Medan ni funderar över denna svåra fråga så kan ni lyssna på den här, här, här och den här. <3

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback