Tillökning i familjen!

Nu pratar jag inte om en nyfödd lillebror eller syster, utan en kanin haha. Jättesöt är hon i alla fall och har fått namnet freja.

Min lillasyster Amanda fyller 12 år idag och kaninen var alltså en födelsedagspresent. Hon är helt överlycklig och har gjort det jättefint till den i lekstugan och fixat en stor hage. Synd bara att lilla freja är så liten att hon inte kan vara i hagen för hon kan smita ut genom hålen..

Idag har jag då åkt runt som rådgivare under kaninletarjakten. Det räckte ju inte med att kolla i den närmaste djuraffären, utan vi ringde runt till alla djuraffärer som ligger någorlunda i närheten för att kolla vilka slags kaniner de hade.
Snart blir det grillade revbensspjäll och kräftor, sen tårta! mums säger jag bara.


Grattis Amanda! (bild från london)

// Anita


Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

snygg design =) gillar headern!

2009-08-15 @ 20:12:25
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback