sa du kex?




Hejsan hoppsan i alla lingonskogar
Idag hade Anita och jag en väldigt rolig dag, Fast i försig är alla dagar när vi umgås roliga, så idag var helt enkelt en vanlig dag men Anita. Vi började inne vid centralen och drottninggatan (varning, läs ej vidare om du inte vill läsa en onödig text) gick vidare genom gamla stan och åt lite på en cafe, gick och satte oss vid vattnet, kom på att vi ville se harry potter, gick hela götgatan och fram till bion vid medborgarplatsen, kom på att vi ville gå på en coolare biograf så vi gick tillbaka helagötgatan till tunnelbanan, och stannade och provade hattar på hattbaren, vi åkte till sergel, gick bort till rigolettobion och sedan ändrade vi oss och gick tillbaka till sergel igen. Värt att vi gick så mycket idag ellerhur? Men kul var det. haha.

Det var jobbigt när vi kollade på bion och fick skrattanfall. Det var värsta moment och vi satt typ och asgarvade lite. Lyckat. Bara för att jag berättade för Anita att jag var kissnödig. Det är ju inte så roligt. Egentligen. Hahah. Jag berättade för Anita idag att jag såg en dålig film som hette solstorm (den var verkligen jättetråkig och konstig) och hon tyckte att jag sa stolstop. Knäppt.

Tack för utlånandet av din fina hatt förresten Anita. Den var trevlig på alla sätt och vis.

kramar

//Tesse

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: riktigt jätte tack! :D

2009-08-10 @ 23:51:24
URL: http://johannafalk.devote.se
Postat av: MELLI

sv: man tackar!!



älskar sista bilden på er, ni är grymt söta!!!

2009-08-11 @ 00:12:11
URL: http://ELLYS.DEVOTE.SE
Postat av: HEDVIG

sv: åh tack! :D



gillar verkligen bilderna!

2009-08-11 @ 11:12:04
URL: http://lingonskrutt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback