Är det bra att äta klockan tolv på natten?

Det är ju tydligen bra att äta massor på kvällen innan man ska sova om man vill gå upp i vikt, så nu har jag proppat i mig en skål med youghurt, en kaka, ett plommon, några skinkbitar, två chokladrutor, ett glas mjölk och chips. Jag var tydligen hungrig..

Vi har fortfaranda hela TVÅ DAGARS sommarlov kvar. Haha tycker synd om alla som började typ igår. Jag är så himla nervös och förväntansfull inför gymnasiet. Jag orkar verkligen inte med att plugga igen men jag tycker det ska bli jättekul att få en ny klass och så(bara den inte är dålig!). Jag fattar fortfarande inte att jag inte går i 9bf längre? Känns jättekonstigt.

Nu byter jag ämne helt men när jag var i london så fanns det en (tydligen känd?) illustratör som ritade av en på typ en halv minut gratis. Visst blev det ganska likt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback