Konserten igår var grymt bra!


Här är jag och Malin under vårt köande till coldplay. Lite slitna hehe. Vi kom dit vid 11 och det började 19.30. Alltså 8 och en halv timmes väntan på att konserten skulle börja, och 9 och en halvtimmes väntan på själva coldplay. Det var lätt värt det!

Jag hade egentligen planerat att lägga upp alla bilder från igår och skriva mer men sen kom jag på att jag ska hinna duscha och prata med min storasyster i telefon innan jag ska sova så jag hinner inte med det nu. Bäst att lägga sig tidigt för jag kommer ändå inte kunna somna på ett tag.

Dagen spenderades iallafall mest på ett berg med tesse, malin, kladdkaka och cider.

Jag skriver mer imorgon.
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback