Skogsutflykt

Denna dag är en oförglömlig dag. Dagen som är dagen helt enkelt. Anita och jag åkte runt och var lite knäppa ungefär. Dagen inhöll bland annat en sjal som vi inte fick hålla upp och ner, och några timmar vid eriksdalbadet. Fråga mig inte vad vi gjorde vid eríksdalsbadet för det vet inte vi heller. Våra dagar bygger på impulser seriöst.
 
Juste en trevlig skogsutflykt gjorde vi idag också. Cred till den.

Jag börjar verkligen längta till skolan nu, samtidigt som jag är lite smånervös. Tänk om jag hamnar i en jättetråkig klass, där det känns som att jag inte kommer kunna lära känna någon? Eller en jättejobbig klass? Tänk vad ihoptvingad man blir egentligen. Alla som väljer en speciell inriktning på en skola är liksom tvingad sitta bredvid alla som valde samma i tre år framåt, snacka om värsta öde haha. Hur som helst, sjukt kul kommer det bli.


Anita och jag säger allt i kör hela tiden hela dagarna. Det är ganska sjukt. Men kul. Haha

Puss

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback