pratpratprat

Hej
Jag kan verkligen inte bestämma mig för om detta är en väldigt bra eller väldigt dålig dag. Tillexempel så skämde jag ut mig typ 50 gånger på franskan eftersom jag är dålig. Fast jag ska bli bra på franska nu har jag bestämt. För jag är faktiskt ganska bra egentligen, men jag tror att jag är så dålig och då blir jag ännu sämre. Så jag ska sluta sitta och säga att jag är dålig. Egentligen var det nog en väldigt bra dag totalt sett, film på engelskan och pratdamp med Anita. Shit vad jag pratar när jag pratar med henne haha.

Jag har tänkt på hur fake allting är egentligen. Alltså hur vi lever, hela samhället är ju bara en låtsasvärld som vi människor har skapat; shoppar, går till ica, betalar räkningar osv. Det är ju inte precis så att en högre makt har skapat samhället åt oss. Börjar nästan tycka att matrix är ganska lågiskt. Alltså sanningen är ju inte så långt borta från matrixidén tror jag. För det är ju inte så att vårt samhälle är riktigt verkligt, det är ju bara vi själva som gör det till vår egen verklighet. Vi är ändå bara en art som lever på en planet mitt ute i en rymd och tror att våra problem är så stora. Men med tanke på hur liten jorden är, så är våra problem, vårt samhälle och våra liv så himla små. Det går nästan inte att förlklara hur jag tänker, så ja, det är ganska otroligt om någon fattar någonting alls.

Köpte nya leggins idag. Typ manchesterleggins, de är jättefina woho. Fast dem ville inte riktigt fastna på bild.


Pussochkram
//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback