det var en gång en dag när tesse byggde korthus

Hejhejhejhej
Nu är Tesse tillbaka i civilisationen vänner. Sjukt skönt att komma hem och kunna göra vad man vill igen. För på landet är man verkligen fast! Man måste liksom åka bil överallt. Så nu är det najs igen. Bra bra bra. Elvin vår katt är borta. Hoppas han kommer tillbaka snart. Hoppas.

Jag har fått tillbaka min trevliga dator som de tydligen har lagat. Fast typ inte gjort så mycket med. Jaja, hoppas den inte dör.

Jag har ängnat dagen åt att packa ur hela mitt rum då. Fattar inte hur mycket skit jag sparar på. Halva mitt rum består av sjukt onödiga grejer proppade i lådor. Typ massa saker jag gjorde när jag var liten, ungefär två miljoner små skirvböcker, å massa papper å grejs å gamla tidningar. Så otroligt onödigt. Ändå har jag kvar alltihopa. Jag kommer få allvarliga problem när jag ska flytta hemifrån - jag kommer aldrig orka bära ut mina prylar.

Imorgon ska jag åka och köpa tapeter å massa grejs till sitt rum. För övrigt är min brorsa lite rolig för gick och berättade för hela gatan att han skulle köpa blommiga trumpeter, fast han då pratade om sina tapeter. Knasig kille det där. Fast han är ju bara fem år.



Det är med otrolig stolthet jag visar upp mitt korthus. Fast jag klarade faktiskt med sex stycken i botten typ en dag senare, fast när det var klart stod det bara i ungefär tio sekunder. Haha. Detta är ett tydligt tecken på hur sjukt tråkigt det är på landet. Jag menar korthus?!

Kramkram

Förresten har Anita varit väldigt duktig på att uppdatera vår blogg. Bra Anita. Hahahah.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback