Detta fält måste fyllas i

Hejhej. Fattar ni hur glad jag blev när jag kollade bloggen och såg att tesse hade skrivit? Det är så sorgligt att vara den enda som skriver, så det här är första gången på fyra veckor som båda uppdaterar liksom.

Förresten så har jag lite dåligt samvete för att jag var så sur på tesses katt elvin, jag hoppas verkligen det inte har hänt något.

Igår kväll åkte jag hem till tesse och sen sov jag där. Det var lite roligt för att vi gjorde verkligen ingenting speciellt, vi såg ingen film eller något liknande, utan det enda vi gjorde var att prata. Från att jag kom hem till henne ändå fram till efter fyra på natten pratade vi oavbrutet. Det märktes att vi inte hade setts på fyra veckor. Samtalet var btw det knäppaste samtal någonsin. Det går inte ens att förklara hur knäppt det var.

Idag har jag varit lite off här i bloggen för att vi har gäster från polen som ska stanna här i en vecka. Det är mammas kompis och hennes 16åriga dotter. Så vi har typ visat runt lite här i området och badat en sväng också.


Tog tyvärr inte alls intressanta bilder idag.

Nu är jag sjukt trött eftersom jag bara sov fyra timmar inatt. Godnatt!
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback