Hölster

Imorse vaknade jag med en spegelvänd vägbeskrivning på kinden i en främlings säng. Det är inte så illa som det låter, främlingen är en kompis syster som inte var hemma för tillfället. Hennes säng var väldigt skön måste jag säga.

Igårkväll kokade vi knäck i muffinsformar, knäck-kakor skulle man kunna kalla dem. Vi kollade igenom de otroligt vackra bilderna från festen i fredags. Hahaha. Mycket skratt. Ännu mer skratt blev det när vi lekte "bröllopsnatten". Ni som har kört den fattar det roliga.

Det blev även lite charader-spel. Att göra charader på ordet "förfalska" och förklara ordet "hölster" med andra ord är inte det lättaste. Vad i helvete är ett hölster??

Jag har nästan typ kanske alla julklappar klara nu. Nu är det inslagning som gäller!


min julklapp från josefine, haha så himla SÖT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback